Work place solutions

Dobrze zaprojektowane miejsce pracy powinno skutecznie wspierać cele biznesowe firmy: stać się miejscem, w którym pracownicy firmy dobrze się czują, ale też mogą działać kreatywnie i produktywnie.

Zespół naszej firmy opracuje skuteczną strategię miejsc pracy, dzięki której przestrzeń biurowa zyska na funkcjonalności, wydajności i komforcie pracowników.

W naszej pracy obserwujemy tendencję dążenia do optymalizacji kosztów. Umiejętny dobór powierzchni biurowej oraz jej odpowiednia organizacja wpływa na wysokość kosztu najmu, co jest dosyć istotną pozycją w budżecie każdej firmy. Zazwyczaj w praktyce duża część wynajmowanych powierzchni biurowych pozostaje nieużywana, co generuje niepotrzebne koszty i straty. Dlatego nasi specjaliści proponują analizę potrzeb i opracowanie efektywnej strategii miejsc pracy, dopasowanej do specyfiki firmy.

Badanie i organizacja przestrzeni biurowej wykorzystuje wiele narzędzi poznawczych:

  • poznanie oczekiwań klienta
  • rozmowy przeprowadzane wśród pracowników
  • obserwacje procesów biznesowych w firmie

Takie podejście pozwala na odpowiednie dostosowanie powierzchni do potrzeb danej firmy oraz jej pracowników.

Zapewniamy w pełni profesjonalne doradztwo oparte na wieloletnim doświadczeniu, specjalistycznej wiedzy i znajomości rynku nieruchomości biurowych.